sâmbătă, 14 iulie 2012


REFEREN - DUM, DUM CU IZ DE P.P.E.!



Chestiunea românească a început să penetreze Europa, Europă care, iată, sloboade un baraj de artilerie format din  câteva salve, ca semnal de ajutor la schelălăiturile unei minorități agresive, care încă mai calcă în picioare această națiune, amenințând că dacă nu se respectă nu știu ce reguli, România și românii nu știu ce vor păți. Păi, băi tovarăși, plecarăm de la ruși și venirăm la voi ca la Mecca, iar acum ne tratați tot ca ăia? Data trecută ne-ați făcut trădători pentru că am trecut dincolo, unde apoi ne-ați lăsat voi, cu bună știință, până în ‘89, iar după cum se vede treaba, chiar și acum, când românii vor să se emancipeze de cel căruia, voi, i-ați arătat cu degetul arătător la tâmplă, rotind mâna într-un fel mai mult decât simbolic, jignindu-i grav pe cei pe care tipul îi reprezenta. Că pe la noi e o vorbă:”urât, dar e urâtul nostru!”                   Vedeți-vă de treabă, doamnelor și domnilor vestici că nu prea avem motive să ne dăm speriați de voi. Și asta pentru simplul fapt că nu prea mai avem ce pierde, pentru că Băsescu, sluga voastră bag seamă, ne-a luat tot: demnitate, drepturi, salarii, legi. Deci, ce-o să mai pățim, bre doamnă, Madamme Frau, căci de câteva zile încoace, prin zisele tale, declarații publice, de, mă pui în situația de a mă gândi mai atent la semantica expresiei democrație și la principiile sale de bază. Și ca să fiu mai clar pun în ghilimele, ca să evit plagiatul, textul pe care l-am găsit pe wikipedia: ”Democrația, în traducere, „conducere de către popor”; este un regim politic care se bazează pe voința poporului. Principiile de bază ale democrației sunt votul universal și suveranitatea națiunii. De esența democrației moderne ține respectarea drepturilor omului (egalitatea în fața legii, dreptul la opinie etc.), pluripartidismul, limitarea și separația puterilor în stat”. Și dacă dumneavoastră îmi spuneți mie că pe timpul lui Băsescu a fost vorba de voința poporului sau suveranitatea națiunii, respectarea drepturilor omului, limitarea și separația puterilor în stat, egalitate în fața legii, etc., cred că vă aflați într-o gravă eroare. În legătură cu pluripardidismul, trebuie să recunosc, cetățeanul apărat de dumneavoastră a excelat, acceptând, pentru a se menține la putere, o făcătură de partid format din transfugi de la alte partide, grupare care nu a participat la alegeri, dar . . .                             Eu, românul, tocmai din aceste motive îl vreau demis pe președintele suspendat, împotriva căruia am mărșăluit pe străzi și am manifestat zile și luni întregi. Pentru că, după ce l-am pus acolo, individul și-a luat-o în cap, m-a jignit, m-a desconsiderat, mi-a luat drepturile profesionale, sociale și, mai crunt, salariale, de nu-mi mai pot îngriji copiii și părinții, bătrâni, bolnavi, aflați în suferință. A desființat sute de mii de locuri de muncă, a dat o lovitură de stat refuzând voința majorității și repunând în fotoliul de prim – ministru pe cel demis de Parlamentul României, ne-a înjurat, ne-a măscărit, ne-a lovit copiii, ne-a învrăjbit și câte și mai câte, în timp ce, în Germania, cei de la celebrul sindicat I.G.Metall, obțin, în plină criză prin ieșirea în stradă, o majorare salarială de 6%                                                                        Iar dumneavoastră, Madamme Frau, spuneți, că eu, românul, pauperizat, desconsiderat, abuzat, măscărit, tocmai de satirii politici de care vreau să mă lepăd, trebuie să mă manifest, acum, în condițiile create de aceștia în anii în care au fost la putere și au revărsat iarăși  peste mine dictatura și teroarea tipic securistă? Că numai așa este democratic și numai astfel ne vom situa, noi românii, în interiorul valorilor U.E.? Chiar nu vedeți sau nici măcar nu intuiți că sunteți mințiți în modul cel mai ordinar cu putință? Chiar atât de puțin îi cunoașteți pe cei ce-i apărați? Chiar nu vedeți ce circari aveți în față? Nu intuiți că apărându-i pe cei cu care mie mi-e rușine că mă reprezintă, puteți cădea în ridicol știrbind prestigiul și imaginea poporului pe care-l reprezentați? Sau vă asumați toate acestea? Aveți grijă, madamme Frau, poporul român este cum este, dar cel german, după câte-l știu eu, nu va tolera aceste chestii care se pot constitui în ofense, sau diplomatic vorbind, atingeri ale demnității sale. Și nu voi crede niciodată că interesele care v-ar determina la această poziție politică, europeană ce-i drept, dar strict partinică, se pot situa vreodată deasupra demnității poporului pe care-l reprezentați. Așa că, vă propun s-o lăsați moartă, vorba românului, până când spiritul lui latin nu se aprinde prea tare. Deoarece, indiferent de faptul că ”interesul poartă fesul”, atunci când ai pierdut demnitatea nu mai ai ce pierde. Și atenție și la ceilalți vestici, care transmit un mesaj, referitor la aceeași problemă, total diferit de al dumneavoastră. Dar, până la urmă, și aici este vorba tot despre educație.
14 IULIE 2012                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu